Smluvní podmínky
Chatový tábor Svojšín
34901 Svojšín
A) Základní informace:
Organizátorem akce je spolek „Táborníci Svojšín, z.s.“, Na Vápenicích 4, Plzeň 326 00, zastoupený předsedou spolku MUDr. Davidem Šmídem, Ph.D.
Objednavatelem je zákonný zástupce dítěte, který podá závaznou přihlášku a zajistí uhrazení poplatku za účast na akci.
Smluvní vztah mezi organizátorem akce a objednavatelem (zákazníkem) vzniká na základě on-line podané přihlášky vyplněné ve všech bodech.
Organizovanou akcí je 14-ti denní letní dětský tábor, který je určený pro děti od 8 do 16-ti let.
B) Rozsah služeb:
Organizovaná akce se uskuteční v areálu chatového tábora ve Svojšíně, provozovatel Antonín Kraus.
Ubytování je zajištěno v 2, 3 a 5-ti lůžkových chatkách s el. osvětlením bez vlastního sociálního zařízení.
Sprcha a WC jsou společné v samostatných objektech.
Stravování v průběhu akce je zajištěno 5 x denně – snídaně formou bufetu, oběd (polévka a hlavní jídlo), svačina a večeře, možnost druhé večeře.
V průběhu celé akce bude zajištěn celodenní pitný režim – slazený nápoj, čaj, voda.
Akce je zajištěna odborným pedagogickým dozorem po celou dobu trvání.
Je zajištěna i trvale dostupná zdravotní péče (lékař a (nebo) zdravotní sestra).
V průběhu bude realizován řízený táborový program.
C) Nástup účastníků k pobytu:
Den a hodina nástupu je uvedena na webových stránkách organizátora - spolku (www.taborsvojsin.cz).
Po dohodě s organizátorem může účastník nastoupit ze závažných důvodů k pobytu později (např. zdravotní problém, rodinné důvody apod.). Požadavek na pozdější termín nástupu k pobytu bude organizátorovi sdělen objednavatelem písemně. Pozdější nástup nemá vliv na úpravu/snížení ceny za účast na akci.
D) Ukončení pobytu:
Pobytu končí v den a hodinu uvedenou na webových stránkách organizátora – spolku.
K ukončení pobytu může dojít před oficiálním uplynutím doby trvání akce na základě rozhodnutí objednavatele (např. rodinné důvody – odjezd na dovolenou, sportovní soustředění apod.). O ukončení pobytu objednavatel předem písemně informuje organizátora. Dřívější ukončení uvedené v tomto bodě není důvodem k úpravě/snížení ceny za účast na akci.
Pobyt účastníkovi může být ukončen organizátorem v případě porušení táborového řádu nebo obecně závazných právních předpisů. V takovémto případě bude organizátorem o ukončení pobytu sepsán písemný záznam, který obdrží objednavatel při převzetí účastníka. Objednavatel je povinen neprodleně (do 24 hodin) si převzít vyloučeného účastníka v areálu tábora, místě konání akce. Ukončení pobytu z důvodů uvedených v tomto bodě není důvodem k úpravě/snížení ceny za účast na akci.
V případě, že bude pobyt účastníka na akci ukončen ze zdravotních důvodů (nemoc, zranění apod.), bude o této skutečnosti objednavatel okamžitě vyrozuměn a bude o tom sepsán písemný záznam. Záznam obdrží objednavatel při převzetí účastníka. V případě ukončení pobytu z těchto důvodů bude následně řešeno snížení ceny, a to o část, která byla určena k pokrytí nákladů na stravování.
E) Přihláška na akci a platba:
Účastník (dítě) je na akci přihlášen cestou objednavatele prostřednictví on-line přihlášky/formuláře, který je dostupný na stránkách organizátora v záložce „přihláška na tábor“.
Objednavateli vzniká odesláním přihlášky povinnost uhradit poplatek za pobytu uvedený na stránkách organizátora, a to následovně:
- Celou částku najednou, aby byla připsána na účet organizátora nejpozději do 30. dubna 2024.
- Ve dvou splátkách, každá ve výši 50% z celkové částky. Celá částka musí být připsána na účtu organizátora nejpozději do 30. dubna 2024. V případě, že nebude druhá část zálohy připsána na účet organizátora do 30. dubna 2024, propadá první část zálohy ve prospěch organizátora a bude použita na pokrytí vzniklých nákladů (nájem za areál, nákup surovin pro kuchyň, nákupy materiálu pro realizaci akce).V případě, že nebude celá částka připsána na účet organizátora do 30. dubna 2024, bude přihláška k pobytu na akci stornována organizátorem a uvolněné místo bude nabídnuto jinému zájemci o účast na akci. O této skutečnosti organizátor písemně vyrozumí objednavatele (e-mail, dopis, datová schránka). Smluvní vztah se tímto považuje za ukončený.
Částku za pobyt je nutno uhradit bezhotovostním převodem na účet organizátora. Platbu je nutné identifikovat uvedením přiděleného variabilního symbolu a jménem účastníka (dítěte) v poznámce přihlášky.
V případě, že objednavatel přihlašuje více účastníků, je povinen uhradit platbu za každého z nich zvlášť. Každý z účastníků bude mít přidělen vlastní variabilní symbol.
Organizátor na žádost objednavatele vystaví fakturu nebo potvrzení pro zaměstnavatele přispívajícího z FKSP nebo odborovou organizaci.
F) Storno podmínky:
V případě zrušení pobytu/účasti na akci do 30. dubna 2024 činí storno poplatek 3.000,- Kč (třitisícekorunčeských).
V případě zrušení pobytu/účasti na akci 31. května 2024 činí storno poplatek 5.000,- Kč (pěttisíckorunčeských).
Od 1. června 2024 se výše storno poplatku za zrušení pobytu a účasti na akci rovná celé částce za pobyt/účast na akci.
Informace o zrušení pobytu/účasti na akci musí být doručena písemně organizátorovi. Pro výši storno poplatku je rozhodující datum doručení organizátorovi.
Vzhledem k výše uvedenému doporučuje organizátor objednavateli zajistit si pojištění storna u komerční pojišťovny.
G) Reklamace:
Objednavatel má právo na reklamaci v případě, že nebyly poskytnuty objednané služby – ubytování, strava, program apod.
Reklamaci podá objednavatel písemnou formou organizátorovi již v průběhu nebo ihned po ukončení akce, nejpozději do tří dnů od jejího ukončení.
Na pozdější reklamaci nebude brán zřetel.
Organizátor akce je povinen do 30 - ti dnů od doručení reklamace objednavatele informovat o způsobu vypořádání.
H) Závěrečná ustanovení:
Objednavatel odeslání přihlášky prohlašuje, že veškeré údaje v přihlášce uvedené jsou pravdivé.
Objednavatel odeslání přihlášky prohlašuje, že se seznámil se smluvními podmínkami i s táborovým řádem, a že s nimi souhlasí.
Organizátor akce se zavazuje splnit veškeré své povinnosti vyplývající ze smluvních podmínek i táborového řádu.